F A Q s

Hoe kan ik mijn order annuleren?


Indien u uw bestelling wilt annuleren, kunt u het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen via het telefoonnummer bovenaan onze website of via ons mailadres info@sportduikwinkel.nl

Ik ben mijn wachtoord vergeten.


Ga naar de hoofdpagina.
Klik op "Mijn account"
Klik op "Inloggen"
Klik op "Wachtwoord vergeten"

Ik heb een kopie van mijn factuur nodig.

U kunt ons een berichtje sturen met het verzoek om een kopie van uw factuur via info@sportduikwinkel.nl. Vermeldt u wel het ordernummer of de datum van bestellen van de order waarvan u de kopie factuur wilt ontvangen?
U ontvangt de kopie van ons via e-mail.

Bezorgen op een ander afleveradres.


U kunt bij uw bestelling een ander afleveradres opgeven zodat uw bestelling daar geleverd wordt.

Ik heb 2 orders geplaatst op dezelfde dag.

Per bestelling berekent onze website automatisch de verzendkosten. Als u 2 bestellingen op dezelfde dag plaatst, proberen wij altijd de orders samen te voegen om de verzendkosten voor u te beperken. Indien daarna blijkt dat u teveel verzendkosten heeft betaald, geven wij het verschil aan u terug.  Zodra een order verstuurd is, kan deze niet meer gekoppeld worden. Wilt u zeker weten dat wij beide orders koppelen, kunt u ons altijd bellen.

Is afleveren in een postbus mogelijk?

Omdat al onze pakketten verzekerd zijn tijdens transport, vraagt onze koerier altijd een handtekening voor goede ontvangst. Daarom is het niet mogelijk een postbus als afleveradres te gebruiken.


Naar welke landen versturen jullie?

Wij versturen naar alle landen in de wereld maar niet alle landen zijn standaard ingevoerd op onze website en niet alle manieren van verzenden zijn voor alle landen beschikbaar. Wilt u een bestelling laten versturen naar een land dat niet in onze webshop staat, neemt u gerust contact met ons op voor meer informatie info@sportduikwinkel.nl

Verzendkosten.

Verzendkosten worden automatisch berekend voorafgaand aan uw betaling. Plaats artikelen in uw winkelwagentje en ga naar deze pagina waar de verzendkosten worden weergegeven en u de verzendmethode kunt kiezen. Wij zullen uw bestelling versturen kort nadat wij de betaling van u hebben ontvangen.

Wanneer wordt mijn order geleverd?

Als u voor 14:00 uur bestelt, wordt uw bestelling meestal binnen 1 a 2 werkdagen afgeleverd (uitgezonderd weekend- en feestdagen). Indien de levertijd afwijkt, ontvangt u zo spoedig mogelijk bericht. De bestelling wordt door DPD bij u thuis bezorgd. Op de avond van de verzenddag ontvangt u van onze pakketdienst een email met daarin een link om uw pakket te traceren. Mocht u vragen hebben over de levering, kunt u altijd contact met ons opnemen via info@subsupply.eu.


Wanneer wordt mijn order verstuurd?

Een product dat op voorraad is, is direct leverbaar. Indien u voor 14:00 uur bestelt, wordt de order dezelfde dag verstuurd en heeft u de bestelling binnen Nederland in 1 a 2 werkdagen in huis (met uitzondering van weekend- en feestdagen). Bij uitzondering kan het zijn dat onze voorraad op moment van uw bestelling op is. Wij zullen u in dat geval zo spoedig mogelijk informeren over de te verwachten levertijd waarna u kunt kiezen of u wilt wachten of het artikel op uw order wilt annuleren. 

Betaaloptie veranderen.

Totdat u de bestelling afgerond heeft, is het altijd mogelijk om terug te gaan in het bestelproces en uw betaaloptie aan te passen. Indien u de bestelling heeft afgerond en u wilt alsnog graag wisselen van betaalmethode, neemt u dan gerust contact met ons op info@sportduikwinkel.nl

Creditcard / Telefoon


Credit Card betalingen zijn alleen mogelijk via Paypal, niet telefonisch. Je hebt hiervoor geen Paypal account nodig.

Moet ik BTW betalen?

Alle consumenten binnen Europa en alle bedrijven binnen Nederland betalen BTW als ze een bestelling plaatsen bij een Nederlands bedrijf. Orders die verzonden worden buiten de EU of bedrijven met een afleveradres buiten Nederland, betalen geen BTW binnen Nederland en kunnen dus zonder BTW kopen. Houdt u er rekening mee dat de douane van een land importheffingen en BTW kan heffen over de artikelen die ingevoerd worden. Hierop hebben wij geen invloed.

Paypal kosten.

Voor elke geldtransactie worden door de betreffende instantie kosten in rekening gebracht. Paypal is een betalingsinstantie en heeft geen standaard tarief maar berekent de kosten afhankelijk van het land van waaruit betaald wordt aan de hand van een percentage dat vooraf is vastgesteld. Deze percentages heeft Paypal op haar website vermeld. Indien u gebruik maakt van Paypal, berekenen wij deze kosten aan u door. Dit gebeurt automatisch op het moment van bestellen en u kunt het Paypal bedrag zien voordat u de order aan ons betaalt. U weet dus altijd waar u aan toe bent voordat u definitief uw order bevestigd.

Wat is Sisow?

Uw betaling via iDeal wordt door de betalingsinstantie 'Sisow' verwerkt. Wij vinden het belangrijk voor onze klanten dat de betalingen worden behandeld door een betrouwbare partner zodat wij u de meest optimale bescherming kunnen bieden tijdens het betaalproces.

Welke betaal opties zijn er?

Tijdens het orderproces kunt u kiezen uit diverse mogelijkheden om urw bestelling te betalen. Houdt u er rekening mee dat wij uw order versturen nadat we uw betaling hebben ontvangen. Klik hier om de verschillende betaalopties te bekijken.

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?


Hoe ruil ik mijn artikel(en)?


Kan ik mijn artikel(en) retourneren




Mag ik mijn artikel(en) ruilen?


Wat is het retouradres?


Stuur uw pakketje voldoende gefrankeerd retour naar het onderstaande adres,


Subsupply
Violenstraat 19
7514 ZG Enschede
Nederland

Kan ik artikelen bestellen die niet in de webshop staan?


Het is mogelijk om bij Sportduikwinkel.nl artikelen te bestellen die niet standaard in ons assortiment zijn opgenomen. Heeft u iets op het oog? Neem dan gerust contact met ons op via info@sportduikwinkel.nl

Artikelen die speciaal voor u besteld worden, kunnen niet geretourneerd worden.

Wat is de levertijd?


Een product dat op voorraad is, is direct leverbaar. Indien u voor 14:00 uur bestelt, heeft u de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen in huis (met uitzondering van weekend- en feestdagen). Bij uitzondering kan het zijn dat onze voorraad op moment van uw bestelling op is. Wij zullen u in dat geval zo spoedig mogelijk informeren over de te verwachten levertijd waarna u kunt kiezen of u wilt wachten of het artikel op uw order wilt annuleren. 


Wat is de status van mijn bestelling?

Als u ingelogd bent, kunt u in 'mijn account' klikken op 'bekijk uw order geschiedenis' om de status van uw bestelling te bekijken.

Zijn alle artikelen op voorraad?


Wij houden onze voorraad en onze website zo actueel mogelijk. Normaal gesproken hebben we alle artikelen op onze website ook op voorraad en kunnen we direct leveren. Bij uitzondering kan het zijn dat onze voorraad op moment van uw bestelling op is. Wij zullen u zo spoedig mogelijk informeren over de te verwachten levertijd waarna u kunt kiezen of u wilt wachten of het artikel op uw order wilt annuleren. 

Hoe gebruik ik een kortingsbon?


Op een kortingsbon staat een kortingscode. Soms staat deze kortingscode ook op de website. U kunt deze code gebruiken indien u de gewenste artikelen daadwerkelijk gaat bestellen. De korting wordt direct zichtbaar in uw winkelmandje.


Klik op uw winkelmandje en vervolgens op "Bekijken"




Klik vervolgens op "Gebruik uw kortingsbon" en vul uw code in.



Vul uw code in en klik op toepassen